Föriskompis på besök :)

När vädret ändå var så pass bra idag tänkte jag att vi kunde ta en lite längre väg hem från föris och tur var väl det då vi möter på föriskompisen T och hans mamma och får sällskap av dom. Det blev även en lekdejt ute på gården och vi kom överens om att göra om det. :) Dom är riktigt söta tillsammans och leker väldigt bra ihop så det är självklart att man måste göra om det och leka även hemmavid. 


Har även idag hunnit med löpgruppen och vädret gjorde ju att man var taggad till tusen, helt underbart var det när vi var klar, medans ska jag ärligt säga att jag var på väg att dö.. Tufft pass idag med pyramidintervaller, men det är ju grymt skönt när passet är slut.

Min blivande chef ringde även idag, om jag inte uppdaterat er så börjar jag ett nytt arbetskapitel vecka 24, sjukhuset here I come! ✌ Ska bli otroligt spännande, men även riktigt skönt att få börja arbeta igen efter 13 månader. Dock gör det riktigt ont i hjärtat av att inte vara med Melker dagarna igenom, men jag vet att han kommer att ha det minst lika bra med sin pappa. Mammas bebisen! ♡ Och likaså gumman som får ett långt och härligt sommarlov med pappa och Melker, hon kommer nog vara den som blir nöjdast av denna förändring då hon inte haft så mycket tid med sin pappa då han jobbar skift, så nu äntligen får hon ta igen lite pappatid. Nog om det, återkommer nog så fort jag gjort första dagen och undrar vad jag gett mig in på.. 🤣 
Men ibland behöver man även sakna varandra, så detta kommer bli bra även om det kommer göra ont i hjärtat att va ifrån ungarna när man är van att ha dom vid sig 24/7. ♡

Annars är det bra! Melker börjar krya på sig, dock fortfarande hängig och trött, men förståeligt, det är mycket bärande i bärselen då han gärna inte är själv och ja måste ju få säga att jag njuter av all närhet, det blir ju mindre och mindre av den varan, så dessa stunder är ju underbara. ♡ 

Imorgon är det onsdag och onsdag betyder Zumba, längtar! 💪

Skriv inläggstext 

Kommentera här: