Snart helg..

.. Och imorgon ska denna mamman ut och svira! đŸ‘ŒđŸ„‚ Ska med nĂ„gra vĂ€nner pĂ„ en "AW" och sen vet man aldrig vart kvĂ€llen slutar.. Ska iaf bli riktigt roligt och jag Ă€r taggad till tusen!


Veckan som varit har varit vĂ€ldigt bra, fint vĂ€der, tvĂ„ springturer, hĂ€lsat pĂ„ hos vĂ€nner och gjort besök pĂ„ stan. SĂ„ inget negativt hĂ€r inte om man inte rĂ€knar med den bristande sömnen.. Men det behöver vi inte gĂ„ in pĂ„ nu nĂ€r vi varit inne pĂ„ det sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger förr. En vacker dag kommer jag sakna denna tid och jag intalar mig det varje kvĂ€ll och natt för att det ska bli lite lĂ€ttare att gĂ„ och vara som en zombie, för jag vet sĂ„ vĂ€l att man saknar denna tid hur lite sömn man Ă€n fĂ„r! 

En bra vecka som förhoppningsvis Àven fÄr ett bra slut med vÀnner och familj, AW, Jamtli och Hammerdal stÄr pÄ schemat.

Kommentera hÀr: