Tillbaka till vardagen!

Ammelie har äntligen efter jullov och sjukdom fått komma tillbaka till föris, överlycklig dotter här hemma, som hon saknat sina vänner. 

Jag och Melker har hållit oss inne och hemma då han inte är riktigt kry, men på bättringsvägen. Lite hosta kvar, så det är väl som tur var på sluttampen nu. Sen tycker jag bacillerna kan hålla sig borta ett tag!

I helgen är pappan i huset ledig, så blir mycket mys, men även ett 15 års kalas ska hinnas med. Lite städande vore också behövligt, men tycker inte jag gör annat än plocka för tillfället, Ammelie sliter mer än gärna fram allt smått och jag plockar undan då lillebror har blivit väldigt snabb och får tag på verkligen allt.. Men det är väl det som bland annat är tjusningen med barn?!

Så denna vecka har det mest varit mys och jag har även hunnit med fyra! springturer. Nu välkomnar vi helgen!

Kommentera här: