Halsfluss och stress..

Stackars gumman har åkt dit på halsfluss och jag kände på en gång att jag inte har tid med sjukdomar just denna vecka.. :( Har det mesta kvar till dopet på lördag, dekoration, tårtorna, fixande av naglar och så allt som måste inhandlas. Sambon jobbar ju så det blir ju inget gjort medans, får väl ta allt på kvällarna här framöver. Och inte nog med det så är Melker fortfarande i dålig sömnperiod och vaknar varje timme, så sömnbrist på detta kan ju bli spännande! Tur jag har fina människor i min närhet som sagt att dom gärna hjälper till. Ni vet vilka ni är och ni är guldvärda! 😘
Men huvudsaken är ju att gumman kryar på sig och snart få må bättre, det är ju det som är prio ett just nu! Hon fick antibiotika idag så på torsdag är hon iaf smittfri, hoppas för allt i världen att lilla lillebror klarar sig undan.. Försöker med allt vad vi kan att hon måste tvätta händerna och inte vara jätte nära han just nu, men det är ju förståeligt svårt för henne, men vi gör vårat bästa.

Annars i all denna stress och trötthet så är det bra. En utav Ammelies pedagoger på föris gör sin sista dag imorgon, så det var ju lite trist att hon tyvärr inte hinner säga hejdå nu när hon blev sjuk. Tråkigt att förlora någon så bra!

Men, men.. Vänta på att lilleman vill sluta sina ögon så jag kan göra detsamma!

Kommentera här: