Gummans 4 års dag ♡

Idag är det fyra! år sen vi låg på BB hon och jag och gosade, fyra år sen som jag blev mamma för första gången och var med om den största dagen någonsin, dagen då vi äntligen fick träffa hon, hon som gjorde vårat liv till ett helt annat, då livet verkligen började på ett nytt kapitel, ett underbart sådant. ♡ Fyra hela år av ovillkorlig kärlek, många tårar av både glädje och utmattning, glädje och känslor som är svåra att sätta ord på. Kan fortfarande än idag inte förstå att det redan gått fyra år, att hon blivit så stor och nu idag även blivit stora syster, vart tog dessa år vägen?! De bästa fyra år i mitt liv! Grattis mammas älskling på din dag, hoppas den blev så underbar som jag önskade dig att den skulle bli.
Kalaset blev toppen och det var många underbart fina människor som ville fira dagen med oss, hon har även fått massor av presenter och lyckan hon har utstrålat idag klår det mesta, bara lyckan imorse när hon fick se alla ballonger och hur det var dukat i köket, så underbart!

Så mycket som har hänt under dessa fyra år och den underbara tjej som hon vuxit upp till, det är otroligt och ett mirakel, att få vara hennes mamma är det bästa jag vet. Hon, med den bästa personligheten av dom alla, damen som gör mig gråhårig/tunnhårig varje dag, men även gör dagen till något speciellt, hon som alltid får en att ge ifrån sig ett leende varje morgon även om man själv fått minimalt med sömn, damen som verkligen kan pröva en annans tålamod, hon som lärt mig så otroligt mycket och gör än idag, den damen blev fyra år idag och kärleken är än större än den var för fyra år sen, kärleken som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva, den kärleken klår allt, grattis mammas älskling på din dag!

Kommentera här: