Vecka 17 (16+1) - Magsjukan..

.. Har även hittat hit! Fy och blä.. Att vara magsjuk samtidigt som gravid vad värre än ju kunde tänka mig! Magsmärtorna är inte att tala om.. Men än så länge är det bara jag som åkt dit och hoppas för allt att den andra delen av familjen klarar sig, åtminstone Ammelie. 

Annars så är det en ny vecka igen, har fått tid för Rul och längtar bara mer och mer även fast oron att något skulle vara fel blir större och större.. 
Illamåendet håller i sig och det var även den som gjorde att jag inte trodde på att jag åkt på magsjuka förns i morse när klockan var sju och jag inte sovit en blund mellan alla toalettbesök, då först förstod jag att det var magsjuka och inte mitt vanliga mående. Men, men detta går ju över det med som tur är! Är dock riktigt orolig över uttorkning och absolut nu när jag behöver vätskan mer än vanligt, får inte behålla något än så länge.. 

Men det var den bistra verkligheten just nu, hoppas på ett lite mer positivt inlägg nästa gång, bjuder även då på veckans magbild, orken för att ta den nu finns inte..
1 Annelie:

skriven

Men usch då, hoppas du blir frisk snabbt. Vet precis hur det är att ha magsjuka och vara gravid med illamående. Nej, jag håller tummarna att allt går över för dig snart. Mysigt med rul, hoppas allt går bra även där. :)
Många kramar till er :)

Svar: Tack så jätte mycket för din omtanke! ♡ Det var jobbigt där ett tag, men man tar ju igen sig snabbare än man tror.. :) Åh ja det hoppas jag med, oron att något skulle vara fel/inte stå rätt till börjar bli större ju närmare datumet vi kommer.. Men det bara måste gå bra! Hoppas allt är bra med er?! Många kramar!
Marielle

2 Anonym:

skriven

Det är bara bra med oss :) lite snorigt till och från men det hör väl årstiden till. :)
Ja, det är ju så, ju närmare man kommer ju större oro. Men tror allt kommer gå bra för er och ni kommer se en liten bebis sprattla på för fullt därinne.
Så glad för er skull att ni äntligen ska få ett syskon.
Tack för kommentaren om våra Bebisdrömmar, vi pratar om en till bebis hela tiden och drömmer om det. Jag är så lycklig för dom två vi fått men längtan finns ju där. Men nu försöker vi släppa tankarna på bebis och ta till vara på tiden med våra små som redan är här. ❤️
Blir det ett tredje så blir det till sommaren/hösten. :)

Svar: Härligt att höra. :) Ja snoriga barn är ju mer än vanligt denna årstid, men vi går mot ljusare tider även där.. ;) Åh tack snälla för dina lugnade ord! ♡ Åh ja det är något alldeles speciellt att vi äntligen har nått vårat mål, tack!
Ja men det vet/förstår jag att du är, men även fast man är så lycklig lottad och älskar dom man har av hela sitt hjärta så är det ju inget som säger att man inte vill ha flera. Kommer som dig att vara mer än nöjd över våra mirakel, men samtidigt har jag alltid velat ha en stor familj så det kommer ju alltid finnas där. Om det nu blir ett till försök för er i sommar/höst så håller jag alla tummar jag kan för er, ni kommer med all säkerhet att lyckas när det dagen väl är där. ♡ Kramar!
Marielle

3 Annelie:

skriven

Glömde skriva att det var jag i förra kommentaren, men tror du förstod det. :)
Nouw.com/Rosenson

Kommentera här: