Babykväll och kompismage!

Var som sagt på Lekias babykväll igår med fina Mia, en utav alla vänner som också ska ha bebis, men hon som är närmast av dom alla, 12 dagar före oss befinner hon sig. ♡ Var riktigt trevligt att få träffas en sväng och prata, var så längesen sist, passade även på att sälja bort lite kläder även till henne, de väntar nämligen en liten tjej så till och med passande kläder. 
Det var även henne jag strosade runt med på Lekia, mitt uppe i allt rotade jag tydligen till och med i en annans saker, trodde det var en vagn som tillhörde butiken tills en människa kom och tog och körde i väg med kundvagnen, men man ska ju få något att skratta åt också, så den bjuder jag på.. ;) Hittade iaf bland annat ett babyskydd med bas, kläder till lillebror, nappflaska att pumpa i (så länge amningen vill funka), sand och lego till Ammelie. Så mycket bra att ha saker och jag var mer än nöjd över kvällen! 
Ska försöka få till att knäppa lite kort på allt vi har inhandlat än så länge, men jag ska komma ihåg det också, en vacker dag så..
Passade även på att ta en kompismage bild, mysigt att ha kvar! ♡


Ammelie har gått endast två dagar på föris denna vecka och det märks tydligt i hennes energi, hon blir väldigt rastlös och då bygger vi pussel, målar, klär ut oss, leker med lera, spelar spel, leker rolllekar för att stimulera, men föris stimulerar ju självklart på ett helt annat sätt. Men är pappa ledig på dagarna så förstår jag att han vill ha henne hemma även fast jag jobbat natten och sover. :) Jag vet ju själv hur mysigt det är att ha henne hemma en heldag och bara låta allt kretsa kring henne. Men som sagt det märks på energin och det blir spännande att se hur söndagen slutar, tur vi har Bamsegympan. ;)

Kommentera här: