Sjukling..

Blev hemma från föris idag, tråkigt nog.. Har varit en dålig natt med lite sömn så man kan väl egentligen säga att jag redan visste innan jag hade vaknat till liv i morse att något inte stod rätt till. Och det visade sig ju att lilla gumman hade 38,7 i feber så blev till att ringa och säga att vi inte kom på föris idag. 









Just nu sitter vi i soffan där vi har suttit mest hela morgonen, inte många knop här inte! :( Inte ens gröten ville hon ha imorse, men eftersom man är sjuk så fick man faktiskt välling till frukost. 
 istället, huvudsaken är ju att hon får nåt i sig. 

Annars så har det varit en lugn helg, jag jobbade ju i fredags natt, eller rättare sagt gick intro på det nya stället. Gick hur bra som helst och jag tror verkligen att jag skulle kunna trivas, men vill ha någon fler intro natt innan jag kan börja gå själv, var väldigt mycket att ta in! Så får se hur allt kommer att sluta. :) 

Men en promenad med hundarna innan lunchen väntar. Sen kan man bara hoppas på att gumman blir piggare under dagen! <3
1 evl:

skriven

Lillstackarn <3 hoppas hon kryar på sig fort! Kramar!

Svar: <3 Tack så jätte mycket! Det hoppas vi med. Kramar!
Marielle

2 mamsen:

skriven

Huvva! ge mommas lill ♥ en stooor kryakramiz... hoppas hon blir bättre så hon kan gå på dagis igen...puss o kramiz min älskade familj ♥ ♥ ♥

Kommentera här: