Sista natten..

.. Av dessa tre! Ska bli så skönt att få gå av och göra helg nu på morgonsidan. Just den tredje natten är fruktansvärt jobbigt och tröttsam och inte gjorde det saken bättre att jag endast sovit 5 timmar, suck! Men snart så, bara timmar kvar nu. Halva natten gjord, bara fem timmar kvar..
Sen så ska jag njuta som aldrig förr av helgen och att få tiden till min älskade dotter! Ser också fram emot, som tusan faktiskt, att få rå om vänner och nära nu i helgen med både kalas och festligheter. :) Ska bli roligt minsann, dock så är det lite tråkigt att det blev på en helg när så många inte kunde, men man kan inte alltid få till så att alla kan vara med och då blev det tråkigt nog denna gång..

Annars är det bara bra! Gruvar mig lite för ett läkarbesök som väntar till veckan, lite oroligt, men det ska nog gå bra. Fick kanske kallelsen för tidigt så jag har hunnit tänka och fundera på det för mycket, hade varit lättare med mitt kontrollbehov om den hade kunnat dyka upp bara dagen innan.. Haha! Så det kan vara!

Men, men åter till arbetet!

Kommentera här: