För ett år sen..

.. Stod vi där i kyrkan och gav våran dotter sina namn. <3 För ett år sen fick vi äntligen vara föräldrar och stå längst fram för att "visa upp" den allra käraste vi har. Den dagen som vi så länge hade väntat på, att det var just våran tur att få döpa våran dotter, inte vara dom som hade turen att få bli faddrar utan vi var föräldrarna denna gång, vilka minnen och känslor som kommer fram när man tänker tillbaka! Att ett år redan har gått känns för mig obeskrivligt, vart tog året vägen?!




Vi har iaf idag, av intiativ från världens bästa gudmor, "firat" denna årsdag med en dag som bestod av bara oss, mamman, pappan, gudmor, gudfar och Ammelie. Vi var först och lekte och busade en massa på djungelhuset. Efter det så åkte vi vidare hem till oss för att mysa på med måleri i all dess form, både på textil, men också på canvas med fingerfärg. :) Vi åt middag tillsammans och hade det hur mysigt och trevligt som helst! Ammelie somnande gott för natten redan tio i sju och mamman är på god väg hon med, förstår inte alls varför det inte inträffat ännu och pappan han sover redan. En helt underbar dag och jag tackar både gudmor och gudfar för den! <3

















1 mamsen:

skriven

Ja tänk vilken lycka det var när jag höll detta lilla vilda mirakel i min famn o för första gången i mitt liv få viska i hennes öra att jag var hennes momma ♥ o nu är hon en kreativ, tuff o underbart envis liten individ som äger mitt hjärta förr all evighet =) puss puss älskar hela din lilla familj min älskade dotter ♥ ♥ ♥

2 evl:

skriven

Åh ja det var verkligen alldeles magiskt! Ni verkar vara så duktiga på att fira och ta tillvara på det på så bra sätt. Fint med fingerfärgen!
Kramar!

Svar: Åhh tack det var snällt sagt. :) Mycket var gudmors förtjänst att det blev så bra som det blev. Hihi, tack! :) Kramar!
Marielle

Kommentera här: