Kvällen igår..

Var som sagt väldigt nervös mer eller mindre hela kvällen, men så fort jag fick ett samtal och sms om att hon ätit gröt och druckit lite ersättning från flaskan, ja ni läste rätt hon tog flaskan igår :), plus att hon somnade en stund så slappnade jag av mer och mer.. Hade det väldigt trevligt och roligt och tackar alla inblandade. :) Dock så slutade kvällen redan vid halv tolv eftersom Ammelie hade vaknat och ej ville somna om med pappan, så blev att jag for hem då. Men tiden själv med vänners sällskap var mer än uppskattat. Skönt att få komma iväg en stund och bara vara Marielle! Så med det sagt kan jag inte annat än säga att nästa gång kommer att bli lättare när jag vet att det gick så pass bra som det gjorde för dom två här hemma, det var nog egentligen innerst inne jag som inte var riktigt redo att släppa allt kanske?! Men, men det lär nog iaf dröja tills nästa gång, denna huvudvärk är inget jag har saknat.. ;) Lite bilder innan jag fortsätter att ta igen tiden jag missade med lilla hjärtat igår!











1 kickan:

skriven

Tack själv fina du!

Kommentera här: