Välkommen vecka 25!

Denna vecka så välkomnade vi vecka 25, kan inte riktigt greppa att vi har kommit en sån lång bit på vägen. Helt underbart! <3 Och jag måste varje morgon bli påminnd av våran Liten att det verkligen inte är en dröm utan vi lever i verkligheten, vi väntar vårat efterlängtade mirakel! Att man fortfarande ska behöva bli påminnd om en sån underbar sak efter alla dessa veckor, känns som att man vilken sekund som helst skulle kunna vara tillbaka på ruta ett, att detta inte är sant, utan att vi har levt i en dröm.. Så svårt att greppa att vi verkligen ska få bli föräldrar till våran Liten, att vi äntligen har lyckats. Så jäkla overkligt att vi är med om denna underbara sak, svårt att förklara i ord vilken kärlek och lycka man känner och samtidigt denna oro om det verkligen är sant! Men så fort Liten ger i från sig en spark eller flyttar omkring där inne så ler jag som aldrig förut och får för den sekunden inse att det verkligen är sant! Vi väntar vårat mirakel! <3

Annars bara bra!
Har varit på Barnenshus idag för att få dom att beställa in en Brio Go så att vi ska få känna och klämma lite på den innan vi bestämmer oss om vilken vagn det blir. Stressen är fortfarande där och som det känns nu så hatar jag verkligen allt som har med beslutsångest att göra.. Men, men.. En vagn kommer att införskaffas, frågan är bara vilken?!

I morgon så väntar ett besök hos BM. :) Hoppas allt är som det ska och att järnvärdet inte sjunkit så mycket mer sen sist.. Vill verkligen inte äta järntabletter utan försöker för allt jag kan att äta så järnrik kost som möjligt, men med min sjukdom så verkar det bli svårt.. Ska på medicin nästa vecka för att lämna yttligare prover och har fått nytt recept på Folacin, i samband med snabb blodkroppsbildning så behövde jag äta det.
Men så länge som Liten mår bra så är jag mer än nöjd, jag behöver inte alltid vara tipp topp heller, allt är ändå såå värt det!

Men återkommer under morgondagen om hur besöket hos BM gick och så bjuder jag troligtvis på veckans magbild då. :)

Tänker inte låta er vara utan bild detta inlägg, bjuder på en bild på våran gris när han fick sin tårta! Riktigt hundkalas blev det! :P




1 Renata - gravid v 32:

skriven

Men Gud vad roligt med vovvekalas!!! Hihi

Och skönt med ny vecka :) det går fort nu efter v 25. Tyckte jag iaf! Kram

2 ettvanligtliv:

skriven

Det är precis likadant för mig med. Varje morgon tittar jag på grav-testen och väntar på en spark bara för att bli påminnd. Om Pyret inte sparkar på länge börjar jag nästan undra om allt var en dröm. Så härligt nu när man känner sina små älsklingar så mycket.



Kram!

3 Emma:

skriven

Jag döööööööör!!! Ni har VÄRLDENS sötaste hundar. :D

4 Lilla bönan:

skriven

hehe vilka två små sötnötar :-)

Ja visst är det svårt att förstå att man äntligen är gravid, känns som en dröm ibland. Man är ju såå lycklig hela tiden över sin lilla bebis i magen LYCKA

5 Daniela:

skriven

Hahaha, vad söta de är i sin hattar :P

6 chanette *pixi-jo*:

skriven

herregud va gulligt..sötnos vovvar

7 kickan:

skriven

Hahahaha.. vad gulligt du har gjort för hundarna:)

Kommentera här: