Besöket hos sjukgymnasten..

Gick faktiskt jätte bra hos henne, en jätte snäll lite äldre kvinna. Fick veta att det är väldigt vanligt att ha så här ont vid en graviditet, allt på grund av att det växer, hormoner som påverkar och att det ska göras plats för att låta bebisen få komma ut. Så problemet jag har sitter nu som ni kanske redan har listat ut i bäckenet, värst på min högra sida. Så har fått en hel drös med olika övningar att göra varje dag plus att hon har sagt saker som jag ska tänka på vid uppstigning, vändning i sängen med mera. Så hoppas verkligen att dessa övningar ska hjälpa mig lite på traven. :) Riktigt ömt och ont nu efter besöket, men inget som jag inte står ut med. Hon var ju tvungen att känna, strecka och kolla, så kanske inte konstigt.

Annars bara bra! :) Dagarna räknas fortfarande ner till den 10 februari. :)

Har också märkt att det inte går att kommentera på vissa av mina inlägg, tydligen så kommer inte kommentarrutan upp.. Skumt när man får mail från snälla människor som berättar att dom inte kan kommentera hos mig.. Men, men.. Alltid kul att läsa lite mail istället. :) Tråkigt dock att det inte funkar, har ju aldrig varit något problem förut, kanske är inläggen jag skriver från appen som det inte går att kommentera på, får allt kolla upp saken.. Men tack alla ni snälla för era mail som ni skickade istället. :) Sååå gulligt!

Nu en promenad med hundarna innan middagen väntar.
1 Emma:

skriven

Det är appen. :/ Krånglar för mig och många andra också.

Hoppas det blir bättre med smärtan! :)

2 mammsen:

skriven

nu vännen går det att skriva igen har varit svårt i flera dagar, hoppas du får må bättre o inte ha så ont med gymnLastik jag undrar om jag törs använda healing på dig nu när du är gravid, du kan väl fråga nån av dina vänner...puss o kramiz älskar dig o "liten" i magen ♥♥♥

3 Emma:

skriven

Tack så mycket för din kommentar. :) Den värmde verkligen. :)

Det är nått fel på appen så dom inläggen jag skrivit från går det inte kommentera ifrån. Är tydligen så för ganska många. :/

4 langtarefterliten:

skriven

Ah NU gick det!

Har precis som jag skrev på min blogg inte heller kunnat kommentera.. och jag hade inte din mail. (tror jag) Har i alla fall läst o följt dig sen jag kom hem :-)

Härligt att det går frammåt med din graviditet! ♥

Och bra att allt verkar stå rätt till. Hoppas dock att du ahr mindre ont snart!



Undrar hur du gjorde med babyklistret? Har fått hem det nu och vad jag förstod ska man börja vid konstaterad graviditet, alltså kan jag börja vid ET? Eller började du innan?



Hoppas du får en fin dag! Kram!

Kommentera här: