1 Emma:

skriven

Hehe, undrar om man vänjer sig nån gång??! ;) Jätte fint iallafall. Hihi.

Jag är skit förbannad på vad tidningarna skriver. Dom skrev att en av hundarna har bitit ihjäl en annan hund och det har ALDRIG hänt! Sjukt att dom bara kan skriva ut sånt vettu. Min kusins mamma jobbar på den tidningen och försvarade tidningen som fan. Men men, ägarens syster och mamma har skickat mejl till chefsredaktören och bifogat det hon skrev till mig på facebook. Jag försvarar inte attacken! Absolut inte. Hade dom vart kopplade hade det aldrig hänt. Men att skriva ut ljug och förvärra för raserna gör mig galen. :P

Tyvärr kommer det alltid va så. :( Fattar inte va folk kan ha emot staffar! Små (oftast) och urgulliga! Skulle dom läsa på lite om raserna skulle dom kanske öppna upp ögonen lite.



Det går bra. Med allt. ;) Dagarna går och blir till veckor. Hihi.

2 Candra:

skriven

Det ser så mysigt ut, dem måste älska snön!? Jätte fin mage du har fått, kommer ni att ta gravidbilder senare? Kram

3 Renata:

skriven

Men vad tusan... Höll på att kommentera så dog mitt internet. Om du redan fått en kommentar så skit i denna =)



Jag sa att... Det är kul hur olika man bär magen! Jag tycker det är ursött den putar som din! Min har alltid varit bred tycker jag iaf =) Men den var låg till att börja med och nu har den börjat växa uppåt. Är din bebis "där nere" och spakar? För min är det, man tror ju hon ska ramla ut. haha



Och sen berömde jag dina fina hundar!



Kram

4 Candra:

skriven

Jag tycker att magen fin, fast jag vande mig heller aldrig och jag kände mig bara tjock och ful. Tog ju bilder men det var nog lite för sent, tror att jag var i vecka 36 eller 37 och jag hade velat göra dem tidigare då magen inte var så stor. Klarar än idag inte av att se dem för jag börjar bara gråta. Mitt lilla monster börjar bli stor nu, snart fyller han 1 år :-) kram

5 Sebsus:

skriven

Heej.

Jag har följt din blogg ett tag men inte kommenterat, så här kommer ett litet avtryck. Väldigt fina vovvar :).

Sen tänkte jag fråga dig, min IVF klinik och min BM har verkligen påpekat att man absolut inte får flytta BF när man har gjort ivf, är du säker på att dom får göra det för dig? Vill inte låta negativ men bara så det inte blir något fel :).

Kram

6 Hanna Wild:

skriven

otroligt vackra hundar!

7 Hanna Wild:

skriven

otroligt vackra hundar!

8 Annelie:

skriven

Jag tar dig inte fel, förstår att du är väldigt glad att vara gravid, det är jag med, trots alla tankar och allting. Du har säkert rätt i att man är rädd för att allt ska försvinna och man ska börja om, jag är livrädd för det. Jag vill absolut inte gå igenom detta igen. Kommer säkert vilja ha syskon någon gång i framtiden, men det tar vi då. Inget att lägga mina tankar på just nu.



Helgen var jättebra för då var min man hemma, så då hinner jag inte tänka. Då njuter jag bara. Önskar det var så jämt. Men tyvärr så kommer han fortsätta jobba borta till i alla fall efter semestern, för byter han jobb nu så får han inga semesterdagar och då blir det att jobba för honom hela sommaren och det vill vi inte.



Allt bra med dig annars? Ska du också göra ett ultraljud i vecka 32? Det ska vi göra för att kolla tillväxten, dom sa att det var för vi gjort IVF. Tänkte om det bara var här där jag bor eller om det är överallt? Verkar vara olika ställe till ställe :).

9 tina:

skriven

jätte söta staffar hade du, kolla gärna in min staff :)



http://www.trickytreetstequila.blogspot.se/

Kommentera här: