Film på mitt Embryo transfer!! :)

Har lovat en film på vårat embryotransfer, så varsegoda kära läsare! :)
Dr T förklarar väldigt bra, tänkte mest så ni som inte är uppi detta vet vad ni kollar på! :)

Annars bara bra! Ont i magen och hoppas det vill ge med sig snart, men inte så konstigt att man har ont heller när man har varit med om allt detta!

Sen så försöker jag få tag på gynjouren så att dom kanske kan skriva ut mer progesteron åt mig, dr J hade endast skrivit ut 10 st märkte vi nu idag. Och det är absolut inte så att det räcker.. Dumt, vet inte ens riktigt vad han tänkte med!
För dom här ska man väl ta i alla fall till testdag väl?! Och min testdag är ju den 16/11..
Så nu kom stressen och oron tillbaka ännu en gång.. Varför ska det mesta alltid gå på tok för..

Hoppas nu då i alla fall att gynjouren vill hjälpa till!

Men film var det! :)

1 Ladynoägg:

skriven

Grattis gumman:)

Såg bra ut i alla fall;)



kramar

2 Anna:

skriven

Grattis fina Marielle o henke.. Tänkt att ringa men inte hunnit med..Puss :)

3 veronica:

skriven

Grattis go kussen min.

Kram

4 mammsen:

skriven

Tack min älskade dotter! ♥♥♥ att jag fick följa med dig o Henke på er resa till Umeå, hoppas du förstår hur värdefullt det var för mig, håller tummarna så mycket som det bara går o hoppas, hoppas o önkar varje natt till Cosmos....älskar er så mycket, puss o kramiz ♥♥♥

Kommentera här: