Trött och orkeslös..

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterar lika ofta länge, men har noll ork och tröttheten behöver vi inte tala om.
Hoppas så att jag snart är tillbaka på banan igen och får tillbaka all min energi som har varit puts väck i några dagar nu!

Annars är allt bara bra, försöker att njuta så mycket det går och längtar som en tok tills nästa torsdag!!

Har börjat märka lite mer som inte är den vanliga jag utan kanske är dessa symptom jag så länge har längtat efter, så som: kaffe, absout inte det jag vill dricka, kan dricka en klunk bara för att själv påminna mig om att det inte är lika gott längre, Henrik och hans röklukt är något jag helst är utan, luktar illa helt enkelt, tröttheten, orkeslösheten, molvärk och konstiga känningar i magen, illamående som är som värst på kvällen?!, enormt sug efter apelsiner, viss mat som jag tycker om egentligen kan jag rent ut sagt spy på idag, ömma bröst, och så min förhöjda kropptemperatur, kanske är den som gör tröttheten och att jag inte orkar nåt..?!

Annars så är det pluggandet som tar den största delen utav min tid, alla uppdrag är nu klara, beygen jag fick är MVG, VG, MVG, MVG. Och nu återstår bara den muntliga examinationen som är i morgon, sen så ska jag få ett slutbetyg på kursen Omvårdnad. Lite nervös hur det ska gå i morgon, men hoppas att det går lika bra som allt det andra!

Så dags att fortsätta med pluggningen kanske..!
1 Emma:

skriven

Vilket lysande studieresultat! Fanken vad duktig du är - och det har du gjort samtidigt som en IVF. Du ska vara stolt över dig själv.



Kram!

2 buy paper:

skriven

Apparently this is not the biggest world problem.

3 mammsen:

skriven

Hej älskade dotter! ♥♥♥

jag känner igen dina symton till max, vi får bara hoppas att ditt illamående är övergående så det inte blir som när jag var gravid med dig, spydde konstant hela tiden, fick ju näringsdropp var 3:dje månad, tack o lov var du samma lilla tjurskalle =) i magen som du är nu oxå..du är så jätteeeeduktig på att plugga vet att du kommer fixa det med bravur...puss puss älskar dig lilla "häxunge" =) för det måste du ju vara om din mor är en "häxa" =))♥♥♥

4 Against all odds:

skriven

Grymt jobbat med betygen! Hoppas den muntliga delen går bra också :)



Mysigt med symtom, även om trötthet o illamående kanske kund kvitta. Men det är ju värt det hundra gånger om i slutändan :) Kram

Kommentera här: