Ruvardag 16 - Farsdag!

Ska snart iväg för att fira svärfar på farsdag, min pappa är ingen som jag tycker behöver någon uppvaktning, han kanske får sig ett sms, men där är det nog. Så tur att jag har min svärfar att fira i alla fall! :)
Annars bara bra!
Hade det hur mysigt som helst igår, både på Boda borg och sen vid middagen, hela familjen var samlad, 8 vuxna och 7 barn! :) Jätte mysigt!
Tack M och S och alla ni andra för hela dagen! Det gör vi om snart igen! :)
Men som sagt, uppvaktning var det! ;)
1 Sara:

skriven

Låter som en bra dag, Boda borg är ju sååå kul.:-)

Jag håller tummarna stenhårt för ett fiiint plus.

Kramar

2 candra:

skriven

Oj låter som en jätte trevlig helg, har samma grej med min pappa men jag ringde ändå.



Kram

3 langtarefterliten:

skriven

Men hallå! Är du redan på rd 16?! Har varken läst bloggar eller bloggat på ett tag. Men vad sent du har testdag?? Hur har du kunnat hålla dig från att tjuvtesta? ;) Men hallå vad jag tror på det här, ingen blödning och du är på rd 16, det bådar gott!! Heja er!!!! Kraaam

Kommentera här: