Uttråkad!

Sitter för tillfället på jobbet och har det väldigt lugnt.. Blir smått uttråkad utav lugna stunder, visst kan det vara skönt ibland, men att ha det lugnt i dryga 40 minuter är ingen höjdare enligt mig. Så passar på att skriva några rader för att fördriva tiden lite!

I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt, så skönt! Passa på att göra en massa ärenden som har fått väntat tills i morgon då. Som att köpa lite vin, red bull, hälsa på vänner och kanske få mig lite kaffe med mera..
Har "lovat" S och C nu i två veckor känns det som att gå dit och dricka kaffe, prata, spela spel och kolla på deras ny tapetserade rum. Men har inte blivit av, mest pga allt jobb och att jag har varit så trött.. Så ska kanske passa på ikväll när jag ändå är ledig i morgon! :)

Annars bara bra! Längtar lite grann tills på fredag.. Då är det ju dags för personalfest hos G! :) Ska bli såå roligt! Bilder kommer att läggas upp här om ni är nyfikna! ;)

Nu kanske göra något vettigt, så tiden går lite snabbare..

Puss!
1 veronica:

skriven

Hej kussen

Hur e det med er då?

Här är man ledig en sväng tills man ska börja jobba.

=)

Knäppt nog så längtar jag. Hi hi.



Kram från OSS!

Kommentera här: