Lång promenad!

I dag tog vi tillfället i akt att gå en lång promenad med älsklingarna våra.. Tog och gick Ope, Furuparken till Lillsjön och hem igen.. Tog lite mer än två timmar att gå! Helt underbart! Och kunde inte ha fått bättre väder att gå till, solen lyste samtidigt som det var lite fläktande.. Både C, A och vi var nöjd när vi kom hem och satt oss på altanen en stund innan vi gick in för att göra lite middag. Kassler, och klyftpotatis med sås!


Sen så har det nu gått tre veckor sen lilla A började med sitt löpande och nu är det snart klart för denna gång. C är inte alls lika intresserad och har smått börjat äta igen samt att A inte blöder.. Så snart så får vi lite lugn och ro här hemma! ;-)

Annars bara bra. Helt värdelös när det gäller att uppdatera här, men när jag väl har lust så skriver jag några rader... Kanske blir annat om ca en månad när jag har något annat att skriva om! ;-)

Har jobbat en hel del den sista tiden och hoppas att det håller i sig! Så skönt när man vet i förväg vad man har för dagar och kan räkna ihop timmarna.. Har jobb till andra veckan i maj vad jag vet än så länge.

Men, men.. Det var det det! Snart en promenad till! ;-) Sen ska S och C hit en sväng och hämta soffan som står på övervåningen.. Får kanske gosa lite med A samtidigt! :-)

Nu åter till annat!

Puss!


1 Anna:

skriven

Vad ni är duktiga. Själv har jag återgått. ha ha.. De höll inte så länge, men det är ju så gott med bullar, dricka och godis ;-)

Dock skulle jag inte klara mig utan Linfrö en enda dag :-P

Kommentera här: