Saknar dig!

Hur kan en saknad kan vara så stor...!? Vet inte riktigt om jag har tagit åt mig allt än, men kan säga att tårarna rinner mer än nånsin nu.
Känns i alla fall bra att du nu fått somnat in och slipper all värk, men du ska veta att jag alltid kommer att sakna dig och jag älskar dig mer än ord kan beskriva! Du kämpade in i det sista, min älskade go momma! Inte ger du upp i första taget, krut momma... ;-)
Många fina minnen som alltid kommer att finnas där och jag vet att du alltid kommer att finnas hos oss...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så många tankar som snurrar runt.
Du var så vacker när du låg där och sov... Så skönt att få veta att du inte längre har ont utan att du har det så mycket bättre nu. Visst det kommer att vara tufft för oss alla, men jag hoppas att vi håller ihop!

Sov så gott go momma! Älskar och saknar dig något så otroligt! Du kommer alltid att finnas kvar hos mig, i mina tankar och mina minnen och du har alltid en stor plats i mitt hjärta! Vet att vi kommer att träffas sen igen! Puss och kram...

En oerhörd tystnad
en saknad så stor
ett evigt mörker
det är i himlen du bor
             
Du tröstade mej när jag sörjde
du spred glädje och hopp
du var alltid glad och trevlig
jag tänker ofta "var du tvungen att gå"
jag har intalat mej att du bara rest bort

En ängel hämtade upp dej
du behövde inte längre vara kvar
du slapp allt lidande
din uppgift på jorden var klar!



Kommentera här: