Räkningar...

Då var månadens räkningar betalda. Så tråkigt att bara se pengarna försvinna när de nyss kommit på kontot...
Jag som hade så mycket planer denna månad, men det får vänta...

Hoppas verkligen att min älskling kommer att få det nya jobbet. Ska hålla tummarna för dig i morgon!
Det skulle vara så härligt att ha han hemma vid normala tider och inte vid 9 varje kväll. Visst man kan inte få allt här i livet och det vet jag så väl, men man kan ju alltid försöka... Jag är ingen som ger upp i det första taget.

I helgen så väntar lite pyssel och smått och gott. Skulle vara trevligt att kanske åka och dricka kaffe och prata skit med P och L. Var ju länge sen nu... Känns som att vi glider isär igen som förra året. Så många kvällar som vi har tillbringat med varann. Så mysigt och trevligt som vi har haft det med våra spel kvällar. :-) Och får inte glömma alla gånger som vi har skrattat! Det finns ingen bättre vän för mig än du L och jag kommer inte att släppa dig. Vi fick ju en sån bra kontakt från första början och man har alltid roligt med dig! Tycker om dig vännen!

Nu tänkte jag gå och göra något att äta. Ringa H och säga att jag inte hittar den förbannade tvättstugenyckeln... Som jag har letat! Tror nog att jag har letat lite mer än en timme... På återseende! 

Kommentera här: