Årssummering

Ska försöka mig på att summera året som gått, men insåg att det kommer att ta lite längre tid än jag väntat mig, så den dyker upp så fort jag är klar. :) 

Här hemma har vi fortfarande sjukstuga, Ammelie fortfarande feber, hosta och rinnig näsa, jag ont i halsen och feber som är på väg bort iaf. Natten inatt var riktigt jobbig och hade jag kunnat hade jag där och då bytt plats med henne, hon hostade och hostade, även med medicinen hennes, den hjälpte endast för stunden som den också bara ska göra, sen var vi tillbaka på samma, till slut så slutade det med att allt kom upp, säkert en halv liter slem och det lilla som fanns i hennes mage annars pga det bristande ätandet.. Huvva! :(  Så inatt vid två satt hon och jag i ett varmt bad för att försöka lätta upp lite. Men även med alla saker vi gjorde så blev det lite sömn för oss alla, och hon blev så klart ledsen för att hon inte kunde somna pga hostan. Men till slut så med högläge så pass att hon får sitta och sova så somnar vi alla en stund, men har absolut inte fått sömnen som behövs, så ska bli intressant att se vart em slutar med en väldigt trött och trotsig Ammelie. Mammas tjejen! ♡ 

Annars är det bra. Imorgon är det nyår och vi har blivit bjudna till en helt underbar familj, våra grannar. :) Men får tråkigt nog se hur det blir med det med tanke på lill fisan våran. Hade varit riktigt trevligt och roligt för Ammelie att få ha Melissa och Nathalie och leka med. 

Men ska se om vi kan ta oss ut en sväng med grisarna här hemma, dom måste ju ut även fast vi är sjuka. Men lite frisk luft skadar ju inte. :)

Bjuder på lite bilder sen de senaste dagarna också. Och så hoppas jag bli klar med summeringen ikväll om kvällen/natten blir bättre än den var igår det vill säga.







Kommentera här: