Vecka 16 (15+1)

Ny underbar vecka! :) Alltid lika underbart att få skriva dit en ny vecka varje gång, lite magiskt faktiskt! Själv tycker jag att det är helt underbara rubriker, kanske lätt blir så när man har längtat så mycket efter att just få skriva vilken vecka man är i?!

Var och hälsade på hos min bror och svägerskan igår, har köpt ett babygym av dom, eller köpt och köpt, väntar med spänning på vad dom ska ha för det, men det har i alla fall landat här hemma. :) Världens sötaste gym om man frågar mig också, visar en bild lite längre ner tillsammans med veckans magbild. :)

Och igår kväll satt jag och Henke och skrev ner en liten lista på allt som måste inhandlas och vad vi redan har inhandlat till Liten, mycket som fattas, men roligt kommer det att bli att få gå runt i affärer och klämma och känna lite. :) Har också smått börjat att kolla på tapeter till Litens rum, beslutsångest kan jag lova er..

Men, men.. Bilder var det! :)





Och ännu en babybox. :)



1 Du Lilla:

skriven

Tack för det!

Grattis till er å! snart har halva tiden gått, bara halva kvar! Kram

2 Sara:

skriven

Fiiina magen! Och tack för din fina kommentar inne hos mig, den värmde!

KRAM

3 mamsen:

skriven

Mmm så skoj att få följa er på denna resa, momma längtar så mycket efter "liten" så det gör ont, det ska bli så underbart o magiskt första gången jag har "liten" i min famn..älskar er alla 3 puss o kramiz ♥♥♥

Kommentera här: