Ruvardag 3 - Förkylning?!

Det börjar bra.. Kunde inte kunnat komma mer lägligt än nu! Suck!
Hosta och täppt i näsan, hoppas för allt i världen att jag inte hostar "ut" mitt lilla ägg, utan att det får fästa och gro in sig så bra den bara kan!! Och vara kvar där i dryga nio månader...
Vet faktiskt inte ens om det kan hostas ut, men det känns som det för tillfället faktiskt.. ?! Får bara hoppas att jag har fel i det..

Annars bara bra!

Fortsätter med mitt pluggande på dagarna, mitt första uppdrag är klart, där jag fick mig ett MVG!! :D Så hoppas att nästa går precis lika bra.. Och tack M så mycket för hjälpen! Du är guldvärd!

Men lite middag kanske?!



På återseende!

1 Kattis:

skriven

Jag har hört att det faktiskt kan vara bra med en förkylning efter ET. Då har man lite sämre immunförsvar och kroppen tar lättare emot embryot. Hoppas det stämmer. Hosta ut det tror jag inte man kan.

2 Daniela:

skriven

Härligt med ett så bra betyg :D, du är duktig!

3 Emma:

skriven

Jaaa, det ska bli så kul! Ska ta min uppgift på största allvar. :) Har två syskonbarn sen tidigare, två tjejer på snart tre och två år också. :)

4 Angelica:

skriven

Fy vad hemskt!!Jag blev också jätte förkyld när jag blev med barn.. Det var inge roligt.. krya på dig och lycka till!!

5 elin:

skriven

Vilken super bra blogg du har :) kommer ja följa :)

Lycka till å hoppas att ägget stannar :)

Kram

6 langtarefterliten:

skriven

Heja dig! Håller verkligen tummarna för er!

Förstår hur du tänker med hostandet, men nej, man kan inte hosta ut den :-) Men hoppas du kryar på dig snart!

Ni hade gjort spermiedonation va? Är det längre väntetid på det eller funkar det precis som vanligt? Finns det någon möjlighet att barnet i framtiden kan ta reda på vem som är donator? Hoppas det inte är för nyfikna frågor, i så fall behöver du såklart inte svara. <3

Jag ska beställa babyklistret, tack för länken!

Och återigen, lycka till med ruvningen nu! Kram.

7 Anna:

skriven

Men älskade.. Du kan såklart inte hosta ut "bebis"

Sötnöt.. Eller världens gulligaste <3

Puss

Kommentera här: