På väg hem!

Är nu på väg hem från en kvälls vandring till Fettjåfallet som ligger i Klövsjö... Jätte vackert! 
Visst han inte se allt, lång bit att gå, ca 2 kilometer in i skogen med stig med massor utav stenar och stubbar på. Det vill säga lite jobbigt att vandra på... Och mina ben värkte lite väl mycket, i alla fall i nerförs backarna, gick konstigt nog bättre uppför! Men vi gick ju i alla fall mer än hälften utav biten, och jag lovar er att bron som man ska gå över var ingen hitt! Kändes som att det skulle gå av när man var på mitten utav den...
Men vi ska dit igen och se resterande av fallet. Såg bara det lilla nu, men det räcker för stunden. :-) Vackert var det i alla fall! P och L med barn var med oss, fast inte hela vägen in..
Kommer att lägga upp kort på fallet i morgon när jag har kunnat lagt in dom på datan, sitter som sagt i bilen på väg hem nu så..
Och om det är någon som känner för att följa med och se resterande så är det bara att ni hojtar till! Kanske är någon fler än vi som är grymt intresserad utav det här och gillar naturen!?


Nu ska jag ta och koncentrera mig lite på vägen, blir smått åk sjuk...


Kommentera här: