Mina underbara små ♡

Den lediga helgen flög rättare sagt förbi tråkigt nog, men vi hade det mysigt och jag njöt av tiden med hela familjen samlad. ♡ Vi har hunnit med både det ena och det andra, vi hade en dag på djungelhuset, Gudmor kom förbi en sväng och grattade Melker, vi har även varit på konfirmation åt Henkes systerdotter och vi har fått lite tid med min bror och hans barn och fru. Sen det viktigaste utav allt vi har fått tid till oss! Jag fick även springa i helgen, löpandet blir väldigt lidande när jobbet kommer emellan, men det är tur man kan ta igen det och springa längre tur vid ledighet.


Gumman fick även för sig att sova hos momman igår, alltid lika mysigt när hon kommer på det själv. Dom hade haft det riktigt mysigt och Ammelie var glad och nöjd, jag däremot saknade henne hemma. ♡

Kommentera här: