Fortfarande sjuk kille!

Trodde i mitt stilla sinne att det var på bättringsvägen, men nu tycker jag att det går åt andra hållet i stället, blivit mer rosslig och man kan känna rosslig genom mage/rygg på han, även hostan har blivit värre och med det även hesheten.. Men han är iaf lika glad om dagarna, men nätterna är jobbiga och det kommer tillfällen då jag känner mig som världens sämsta som inte kan hjälpa mer än att vara en trygg famn, ge näsdroppar, sjunga, vagga och bara vara där.. ♡
Får se hur det ser ut imorgon bitti, är det lika och ingen förbättring blir det hälsocentralen så dom får lyssna på han åtminstone så jag kan släppa den oron..

Annars är det bra om man bortser från sjukdom och sömnbrist. Har bara myst på i veckan, finns ju inte så mycket annat att göra när lilleman är sjuk. Har även fixat en mys/läshörna nere i lekrummet och det uppskattades mycket från storasyster, men även mamman och lillebror som nu kan vara med i lekrummet medans storasyster leker. :) Riktigt underbart faktiskt!
Har blivit helt dagavill denna vecka och var inte med på noterna att vi redan befann oss vid helgen, men en överraskning har ju aldrig skadat och vi har alla längtat tills pappan är ledig, så ska bli underbart med helg!

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

krya på er

Svar: Tack snälla ♡
Marielle

Kommentera här: