Påsken

Haft en alldeles underbar påsk med en massa mys, påhälsande av påskharen, godis, träffande av familj och släkt, pimpling och grillning, helt enkelt alldels underbar och som den ska vara. Tror vi ätit hemma en dag under hela denna helg, de andra dagarna har vi varit och ätit och myst hos familj och släkt. Ammelie har fått påskägg så det räcker och blir över, av både momman, morfar och av oss. Av oss fick hon batman strumpor, leksaksbilbil, liten pysselbok och smålego i form av bil och dumper, godis fick hon så det räckte och blev över ändå på annat håll. Kan även tycka att vi hade tur med vädret, så där härligt med lite regn inblandat, precis som det ska vara. 
Lillebror har levt rövare där inne i magen och jag älskar att känslan är där precis hela tiden att man aldrig behöver känna sig ensam, inte ens på promenaderna med hundarna, alltid ger han ifrån sig en spark och visar att han är närvarande. ♡ Älskade lillebror som vi längtar efter dig! Jag däremot har fått känna på både svanskota och rygg denna helg, känns att jag kanske gjort mer än jag skulle och hade jag tänkt efter så skulle jag nog ha sluppit joggingen helt och hållet med allt annat som varit, men men det är påsk en gång per år och det onda ger ju med sig lite grann iaf inom någon dag. 
Men lite bilder kan jag allt bjuda på innan jag stänger ner.

1 mamsen:

skriven

Tusen tack älskade dotter med familj för att ni kom o gjorde min påsk fulländad ♥ ♥ ♥
LÄNGTAR så tills mommas lilla prins ligger i min famn...♥ ♥ ♥
puss puss älskar er alla! ♥ ♥ ♥

Kommentera här: