Vecka 38 (37+3) - Febrig..

Denna vecka började mindre bra, febrig och snorig och allmänt trött och hängig! Känns ju på att vara förkyld när man är höggravid och igår tog jag mig knappt ur sängen.. 
Annars bra, har fått slutgiltigt datum för snittet, men eftersom jag vill vara lite hemlighetsfull så håller jag på det ett tag till. ;) Skulle det mot förmodan starta av sig själv innan så har vi kommit överens om att åka in så fort jag känner minsta lilla och där och då genomgå "akutsnitt". Men nu hoppas jag inte på det hur mycket jag än skulle vilja vara klar och ha lillebror hos oss nu så vill jag gärna att han stannar tills datumet är kommet! Så håll tummarna för oss att han inte är stressad ut utan istället gör som storasyster och stannar kvar. ♡
Har även haft besök på mvc, där allt såg bra ut och vi pratade igenom allt lite mer. Svullnaden jag har konstaterades ännu en gång med den snabbt stigande vikten, men blodtrycket hade stabiliserat sig så då var vi alla nöjda. 

Men, men en liten magbild kan jag allt bjuda på! ♡ Ska i helgen försöka hinna med att göra gipsmage också, hade egentligen tänkt göra det runt samma tid som med Ammelie, men nu har det kommit så mycket annat i vägen så tiden har sprungit iväg, men i helgen borde det inte vara några problem att hinna med. :)



Kommentera här: