Teknikland och sammandragningar med mensvärk

Idag tog vi och gjorde ett besök på Teknikland, var faktiskt väldigt bra och jag kan verkligen rekommendera ett besök där. Ammelie fick prova mycket och även sitta i ett gäng antal plan. Väldigt nöjd med dagen!


Kärleken, mitt allt! ♡


Annars bara bra. Har haft mycket förvärkar med mensvärk i veckan och börjar bli lite rädd för att det ska dra igång tidigare än vi fått tid för snitt!? Visst även fast det skulle dra igång tidigare så blir det ju vilket fall snitt, men nu när vi fått datum och tid och allt hade det känts tryggare med att det inte vill starta tidigare. Jag är ju som inställd på det datumet nu.. Men vad ska man göra, skulle han vilja komma ut tidigare så är det ju bara att ta det, man får se det positiva i det då att vi fick träffa och se han tidigare och slippa väntan. Men lite orolig är jag allt, kanske bara är nervositeten som talar också, för nervös är jag!
Annars njuter vi av dagarna med pappan hemma på heltid, dock så fick han hoppa in och jobba inatt, men vad gör väl det när vi ändå sover. :)
Vi har även fått lillebrors egna suflett till vagnen och jag är urnöjd över resultatet. 

Kommentera här: