Vecka 21 (20+0) - Halvvägs! ❤

Då var hälften gjord, bara resten kvar då. :)

Har myst på mellan jobb i helgen, även sålt bort en hel del massa kläder sen Ammelie. Så nu kan jag börja köpa på mig ännu mer till lill killen. ♡

Ska iväg på babykvällen på Lekia på torsdag, hoppas att hitta bland annat ett babyskydd och kanske lite mer smått och gott. Brukar kunna vara väldigt bra erbjudanden på den kvällen och det är ju aldrig fel! :)

Annars är allt bra, de kraftiga sammandragningarna är där fortfarande och jag har lagt av med löpningen samt är väldigt försiktigt med att lyfta Ammelie, så fort jag lyfter henne det minsta lilla är det igång.. Hoppas att det ska lugna ner sig så jag kanske möjligtvis kan ta upp min löpning igen. Även vid raska promenader sätter det igång, så har börjat gå lugnare med hundarna på promenaderna, men även fast jag lagt av med allt som kan vara bidragande och tar det lugnare så är det ju fortfarande kvar, kan komma även vid vila.. Men det kanske tar någon dag, ont gör det iaf och mest obehagligt. Men, men som sagt bara hälften kvar nu! ♡

Veckans magbild bjuder jag också på ♡



Kommentera här: