Telefontid med dr S!

Här händer det saker och vi tar oss längre fram i allt vad syskonförsök nummer tre innebär. ♡
Nästa tisdag har vi nämligen telefontid med dr S, och jag bara önskar tiden kunde snabbspola fram till nästa veka! Men den som väntar på något gott..

Annars är allt bara bra med oss här hemma, jag och Ammelie njuter oftast helt själva nu när pappan börjat köra taxi som innebär även kvällar och nätter. Men vad gör väl det?! Tycker det är riktigt mysigt att få rå om henne själv och göra det vi vill, idag blev det bland annat att vi åkte bussen till affären i brist på annat att göra och ingen var gladare än Ammelie, och är hon nöjd och tillfreds så är jag likaså!


1 Anonym:

skriven

Hej! Hittade din blogg och ville skriva till dig då vi är i liknande sits som er och vår möjlighet till att bilda familj är att använda donator jag säker folk med erfarenhet av detta så skriv gärna på min mejl. [email protected] Mvh Carina

Kommentera här: