Ruvardag 8

Jag tror på detta, har sådan bra känsla för att iaf ett av dom ska ha fastnat och hoppas så mycket på att min känsla har rätt denna gång!
Även om den bra känslan finns där, finns självklart de dåliga också.. Svårt att bli av med dom och vara positiv tiden ut! Det är ju upp till kroppen att hjälpa till lite här och just nu hoppas jag så att det vill det. Hade ju varit så underbart! Någon gång borde väl den känslan ha rätt?! Samtidigt vill man inte vara för positiv för att sen bli ännu mer besviken..

Kommer iaf med all säkerhet att tjuvtesta de närmaste dagarna, men kommer mest troligt inte gå ut med vilket svar jag får utan det berättar jag när tiden är inne för det.. Samtidigt som jag vill tjuvtesta så vill jag även leva kvar i denna bra känsla! Så svårt..

Annars är allt bara bra, troligtvis på väg att bli förkyld, med tanke på frusenheten och huvudvärken jag har för tillfället, eller så är det bidragande biverkningar av progesteronet..
Ammelie har haft Halloween fest på föris och var väldigt glad på vägen hem och berättade allt dom gjort, de hade även grillat korv till lunch och myst ute.
Och så här gick hon till föris idag. ♡

 

Kommentera här: