Hur räknar jag graviditetsvecka..

.. Nu när jag gjort IVF? Kommer inte alls ihåg hur jag räknade med Ammelie.. Men det vore kul att veta vilken vecka man är i innan Vulet. :) Så om någon snäll människa vet och vill berätta, kommentera gärna då. :)

Det jag har fått till själv är vecka 6 (5+2), men är väldigt osäker på om jag räknar rätt då?!

Annars är allt bra, försöker att smälta och ta in att vi faktiskt väntar Ammelies syskon. ♡ Så stort och så efterlängtat!
1 Anonym:

skriven

Äl är 2+0 oavsett om det är 2 eller 5 dagars embryo. Lycka till! kram Genus Longing

Svar: Tack snälla för hjälpen! :) Då hoppas jag att det blir rätt nu hädanefter. Kram
Marielle

2 Anonym:

skriven

Vad jag har hört och lärt mig så räknar man ägglossning/äggplock alltid som 2+0. :) Kram A

Svar: Tack snälla för hjälpen, bara hoppas att jag räknar rätt nu då.. ;)Kram
Marielle

Kommentera här: