Festligheter!

I lördags så lämnade vi av Ammelie och Astrid hos momman och åkte själv hem för att göra oss iordning för lite umgänge med goda vänner. Blev en jätte lyckad kväll/natt, riktigt roligt var det. Dock få av det manliga könet, men uppenbarligen så gjorde det inte dom eller oss något, vi hade lika roligt iaf. :) Vi råkade dock på att missa början på Earth our, men kom snabbt på oss och släckte ner med endast ljus tända. :) Helt enkelt en helt underbart lyckad kväll! Tack alla inblandade för att ni var med och gjorde kvällen så bra som den blev! :)
Men som alltid när vi lämnar bort Ammelie har jag så fruktansvärt svårt för att somna, något saknas så otroligt, så även fast den sista lämnade festen sent, fyra på natten tror jag att det var så låg jag länge innan jag kunde somna. Lyckan att få hämta hem prinsessan slår det mesta faktiskt, då är ordningen återställd! <3
Men hon hade haft det väldigt bra och mysigt hos momma och jag är så fruktansvärt glad över den relation dom har till varandra, den påminner mig väldigt mycket om relationen jag hade till min momma när hon levde och jag var liten. <3



Ordningen återställd! <3

Annars bara bra, snart påsk ju, bara några jobbarkvällar sen så har vi påsk helgen här. :)
Idag ska jag även få träffa den jag mest troligt kommer att jobba åt/med, ska bli spännande, skulle även få träffa två av personalen och kanske mamma och pappa åt tjejen. :) Återkommer om hur första mötet gick, hoppas på att allt kommer att kännas bra för både henne och mig! Går allt bra och det känns bra för oss båda ska vi boka in introdagar, blir dock lite pusslande eftersom jag fortfarande har kvällar kvar på mitt nuvarande jobb, men det ska gå och lösa. Känns så fruktansvärt roligt att få göra något annat, att få användning utav min utbildning på en annan nivå. Ska bli kul helt enkelt!

Men en promenad med grisarna och sen göra mig klar för att åka på första mötet. :)

Kommentera här: