Operationen gjord..

.. Och jag känner mig mer mörbultad än någonsin förut! Ont, ont och smärta har varit vardag dessa dagar sen i måndags, som var operationsdagen, men jag får skylla mig lite själv så ska inte klaga heller.. Tar ej emot morfin preparat överhuvudtaget, så det jag stått på dessa dagar är alvedon och det säger sig väl själv att det hjälper det lilla. Men, men.. Hellre ha ont än att må så som jag gör av morfin preparat. 
Men nu hade det gärna, efter två dygn jätte gärna fått gett med sig! 
Operationen gick iallafll jätte bra och som planerat, nu är jag utan både förstorad mjälte och gallblåsa full med stenar. Skönt att ha det gjort! Nu är det bara återhämtningen och vaccinationsprogrammet som väntar! 
Ni ska bara veta vad jag längtar tills dagen jag äntligen får lyfta upp min dotter i famnen igen, bara känslan att få mysas med varandra efter tre dagar utan umgänge alls, den gjorde återhämtningen bra nog bättre! ♡

Nu ska jag försöka att mysa ner mig så gott det går (med kuddar uppbullat lite här och var) i soffan med den underbara sambon jag har och äta mig en och annan macka kanske.. Matintaget dessa dagar har ju varit noll, men med sex påsar dropp så har jag fått mig mitt iaf. Så en och annan macka skulle nog inte skada! Lite bilder bjuder jag på också. :)
Vill också passa på att tacka alla fina som hjälp oss under dessa dagar med barnpassning och hundpassning, och för alla fina samtal, sms/meddelanden med mera, ni vet vilka ni är och ni är underbara, så tack!! Det värmer att veta att ni alla fina finns!! ♡





1 mamma:

skriven

så skönt att det äntligen är gjort! du får skylla på din mor att du inte tål morfin för det gör inte jag heller =( puss o kramiz älskar dig o din familj..♥ ♥ ♥

Kommentera här: