Ont, ont, ont..

Ja vad ska man säga..?! Det blir bättre.. 
För tillfället är jag less, hela magen är som ety enda stort blåmärke, det gör ont vad jag än gör, skratta, hosta, hicka eller höja rösten är inte ens att jag funderar på att göra för fy så ont det gör då. Sen den molande värken som är där konstant hela tiden och att ta sig upp och i sängen.. Fy! Det är bra tur att jag har min underbara sambo vid min sida! ♡ Nu är jag nämligen less! Och inte gör det saken bättre att jag ser ut som jag gör, blå och eländig och svullen till max över hela magen.. Man känner sig inte ett dugg fin ska jag säga er, att sånt litet kan få självförtroendet att sjunka så lågt.. Och jag saknar redan jobbet och alla där och är inte ens inne på första veckan som sjukskriven.. Hur ska detta sluta?!

Men nog med klagande, det finns ljusa stunder i detta elände också. :) Idag bjöd vi hem min bror och barn på middag, alltid lika mysigt att få rå om dom och se hur bra Liam och Ammelie leker med varandra. 
Och igår hade vi finaste gudmor på besök på eftermiddagen, alltid lika trevligt att få ha henne här! ♡







Kommentera här: