Vaccinationsprogrammet

Påbörjat! Två vaccinationer utav tre är tagna, åter igen om två månader för påfyllning. 
Känns bra nog i armen och jag är glad att det bara blev två av tre sprutor tagna idag.. 
Nu kan jag äntligen börja slappna av gällande alla baciller som härjar runt, skönt! 
 
Helgen bestod utav kalas, både för finaste syster, men även 50 års kalas hos min morbror. :) Trevligt och underbart att få träffs alla i familjen/släkten, händer inte allt för ofta, så det var kul.
Var även ut med Malin och ett helt gäng tjejer till i lördags, väldigt mycket skrattade och roligheter bjöd kvällen på. :)
Även farmor och farfar var förbi i lördags och bjöd på gofika dagen till ära. :)
 
Imorgon väntar tid hos tandläkaren för att få dra visdomstanden, ångest och allt som hör till, men det ska nog gå bra så fort allt är över. Fick erbjudande av att ta lugnande mot skräcken jag har, men eftersom jag blir som jag blir av den medicinen så tackade jag nej även denna gång, hoppas jag inte gjorde fel.. 
Även lilla sessan har tid för tarmbiopsin imorgon bitti.. Nervös mamma! Fy vilken dag som väntar imorgon, blir nog väldigt lite sömn inatt.. Men allt ska gå bra! Finns inga andra alternativ! Ska bli skönt att få svart på vitt vad som är fel, om det nu är gluten som blodproverna säger eller om det är något annat. Mest för hennes skull, skulle vara riktigt skönt att få pli på hennes onda, jobbiga mage.
 
Men kan bjuda på lite bilder innan sängen väntar, klockan är ställd på 05:15 imorgon bitti. Önska oss lycka till, uppdatering kommer imorgon om hur allt gick gör prinsessan. 
 
 
 

Kommentera här: