Vul!

Vulet igår visade på två äggblåsor som var vardera 12 mm och en slemhinna på "ynka" 5 mm.. Så nu känns det inte alls positivt längre, en tunn slemhinna kommer vi ju att få avbryta denna gång med. Så jag hoppas för allt i världen att den växer på sig, med tanke på att det är tidigt i cykeln ännu, dag 12 idag så borde den kanske hinna växa på sig?! Har ju aldrig innan varit med om att den varit "tunn" denna tid.. Men någon gång ska väl vara den första?! 
Så hoppas hoppas! Svårt att tro något denna gång, jag som var så positiv till detta innan igår.. Samtidigt som det är svårt att veta vad man ska förvänta sig nu också eftersom jag inte innan haft tunn slemhinna så vet jag varken ut eller in längre.. Vi får ta dag för dag! På torsdag ska jag iaf börja testa ägglossning, och när det visar omslag så ska vi få ett Vul den dagen för att se så slemhinnan har blivit tjockare innan vi åker till Umeå, mest för att vi inte åker dit i onödan.. Eller onödan och onödan, kan inte se det så, men med tanke på att vi kanske kan få avbryta denna gång så känns det ändå bättre att vara säker på att allt ser bra ut innan vi åker iväg! Så vi lyder och lyssnar helt enkelt på dom borta i Umeå, dom vet ju ändå bäst.
Men som sagt vi tar dagen som den kommer! Hoppas på en tjockare slemhinna och att omslaget inte inträffar i helgen!

Kommentera här: