Ny frisyr

Har tagit mig iväg och gjort om frisyren lite, riktigt nöjd och skönt att få bort allt slitet. Vet inte när jag var hos frisören senast, så det var verkligen på tiden. :) Lite ovant med lugg än så länge och tycker mest att den är i vägen hela tiden, men det lär väl ge med sig om en vecka eller två. :)
 
 
Annars bara bra. Har dock varit och varit klantig igen, tog och skållade handen här om dagen på jobbet så nu är den oanvändbar några dagar till, fy vad ont det gjorde och gör! Men det börjar att bli bättre och jag verkligen längtar till helgen när jag får återkomma till jobbet igen. :)
Lill stumpan har också varit hemma i veckan med endast hög feber igen, förstår inte varför det inte kan bli mer än bara febern som kommer?! Lär ju säkerligen vara nåt som går eller så har hon någon infektion som inte riktigt vill lämna kroppen.. Var ju inte mer än en och en halv vecka sen som hon hade feber.. Det återstår att se om den kommer tillbaka igen.
Så vi har mest myst på hela veckan, jag hann jobba en kväll denna vecka innan jag tog och gjorde mig illa, så är lite rastlös.. Tur är väl att både mamman och barnet kan få springa av sig lite energi ute om dagarna!
 
Men lite soffmys innan sängen väntar! Kan bjuda på lite bilder också innan. 
 
Familjen! ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har också under tiden jag inte uppdaterat hunnit med en massa kusinmys! Ammelie fick också hålla Kian själv för första gången och oj vad hon njöt, klappade fint på magen hans och sa hej flera gånger om. :)