Nu har jag gjort helg..

.. Och är ledig i hela två dagar. :) Härligt! Har gått jätte bra att jobba i helgen, lite rädd när det gäller alla bakterier och så eftersom min blåsa nu har gått sönder i mitten. Och då känns det extra viktigt att plåstra det riktigt hela tiden, och eftersom det tvättas händer hela tiden plus att man spritar dom ett gäng ggr per arbetspass så känns det inte som att jag gjort annat än att byta förband hela tiden.. Haha! Men snart så borde det ju vara helt läkt, den har ju gått sönder en liten del iaf så nu borde det ju bara vara den nya huden som ska bli riktigt bra. 


Annars har det varit en väldigt lugn helg. När jag inte har jobbat så har vi myst på hela familjen, har haft kusin Emelie och Julia här hela helgen också. På fredag kväll passade vi på att ha en myskväll hos M och H, väldigt trevligt hade vi och tycker verkligen att det ska göras om. :) 



Och för tillfället så sitter jag och rensar lite kort som ska framkallas, att man blivit så värdelös på just det.. Men nu ska det bli gjort! Kul att ha kvar även framkallade och inte bara liggandes på datan. 
Sen så väntar sängen och imorgon blir det en sväng bort till Hammerdal och farmorn och farfarn. :)