Jobb helg..

.. Och lika glad är jag för det, iaf lite. Eller så försöker jag intala mig att jag är glad.. ;)

Hade en ledig dag denna vecka och det var idag och den tog slut lika fort som den började kändes det som.. Trist! Men hade myspruppan hemma från föris så har fått jätte mycket kvalitetstid med henne iaf, sen har jag även hunnit med att åka ner och ta ännu fler prover, snälla mamma var med och lekte med Ammelie medans. Hann också med ett besök på pop där både skaljacka och skalbyxor inhandlades till nästa år, hela 50% rabatt och då kan man bara inte motstå! Inte ens världens bästa momma kunde motstå.. ;)


Annars är det bara bra! Har fått remiss till kirurgen nu, nervöst! Som tur är så var det en månads kötid.. Så kan gå och gruva mig en hel månad innan något händer.. Kändes skönt för tillfället! 
Annars har vi nog inte hunnit med mycket alls förutom jobb och föris och allt det vardagliga. 
Jo, vi är helt klar med lill gummans julklappar och några av syskonbarnens, sen är jag klar med Henke också. Skönt att vara ute i god tid när jag annars är den som brukar vara sist ute.. Nu är det bara att få till Ammelies adventskalender, där det blir ett litet paket varje dag fram till jul. Ska bli kul att pyssla med. :)

Men, men.. Kanske gå upp och lägga sig! Ammelie ska ju vara utklädd imorgon när vi går till föris, hon har redan valt ut vad hon ska ha på sig och kanske inte det bäst passande, men självklart måste hon få bestämma själv vad hon vill klä ut sig till. <3 Bild på det kommer imorgon. :)

Kommentera här: