Helgen..

.. Som försvann väldigt snabbt, redan söndag och tillbaka till arbetet imorgon, hade gärna haft en dag till ledigt, men som tur är så är det ju trivsamt att jobba också, så det går ingen nöd på mig! ;) Bara detta att det är så skönt att inte behöva göra en massa måsten utan bara ta dagen som den kommer och hinna träffa lite folk, det hinns ju oftast inte alls med under veckorna tråkigt nog!
Men, men.. Helgen bjöd på en massa mys i vanlig ordning, Ammelie har blivit mycket bättre och det har även under dessa dagar blivit lättare och lättare att få henne att inhalera. Duktiga tjejen min! <3
I fredags så var jag ut med fasters stora tjej som fyllt 18, firade henne och tog med henne på en krogenrunda och jag vill lova er att jag kände mig gammal ;) men självklart ska hon firas! <3 Hade riktigt roligt och det kommer säkerligen att göras om. 
Lördagen var det hemmamys och så åkte vi och hälsade på hos kära bror och svägerskan, alltid lika trevligt och Ammelie och Liam kan ju detta med att leka energin ur varandra. ;) Och idag så har vi haft finaste syster på besök och sen kusin Emelie och Julia nu på em/kväll. :) 





Nu sitter jag för tillfället i soffan, ska strax bege mig uppåt för att sluta ögonen. Imorgon väntar som sagt jobb, men också ett samtal till ett kanske nytt blivande jobb. :) Spännande! Dock så är frågan om min magkänsla är att lita på denna gång?! Eller om man ska tordas gå emot den för en gång skull?! Skulle ju absolut vara roligt att prova på något helt nytt för mig.. Återstår helt enkelt att se, tur det finns valmöjligheter som undersköterska.. :)

Kommentera här: