Tjuvtitt!

Kan verkligen inte vara helt så hemlighetsfull som jag har sagt hela tiden att jag ska vara, det är svårt, är ju själv väldigt nyfiken utav mig och skulle gärna vilja veta! Så lite små saker kan jag faktiskt allt berätta.. :) 
Så här kommer det: 
Samtalet jag hade förra veckan var nämligen med doktor S från Umeå. Många positiva saker som sas, bland annat har vi fått reda på att våran underbart fina Ammelie ska få chansen till ett "helsyskon". <3 Så stort och på samma gång så viktigt! Med andra ord så är donatorn som vi har använt oss utav fortfarande aktiv och det är även denna vi kommer att använda vid vårat första syskon försök!  Ja, ni läste rätt.. Vi har kommit in i svängen igen. Jag tänker inte berätta tidpunkter eller läkarbesök eller något sådant, det ska förbli hemliga. Men det första försöket är inte långt borta!! ♡

Det är mycket känslor och tankar som far genom en själv, tänk om man ändå skulle lyckas?! Tänk om Ammelie skulle få bli storasyster år 2015. Så stort! Att vi har kommit in i syskon försök, så underbart och på samma gång så skrämmande!


1 Annelie:

skriven

Åh, jag misstänkte det. Var roligt att läsa att ni ska försöka. Jag håller tummarna att det kommer gå bra och funka direkt för er. Blev jätteglad för er skull och önskar er all lycka till! Många kramar till dig och familjen :)

Svar: Tack så jätte mycket fina du! ♡ Hoppas verkligen på det, men man vet ju aldrig.. Och tack också för tummar och lyckönskning! Kramar till dig och din familj!
Marielle

Kommentera här: