Samtalet!

Fick ju mitt efterlängtade samtal igår, allt som sas är jag självklart överlycklig över och så här efteråt kan jag inte vara med spänd och nervös! Vet inte riktigt vart jag har alla känslor för tillfället?! Men att det är något så underbart som det kan bli, det kan jag lova er! Ska vara hemlighetsfull ett tag till.. ;) Men snart, väldigt snart! 

Annars så har vi haft mysigt besök här dessa två dagar, nämligen gudmor som varit här och ätit middag med oss och bara myst! <3 Så trevligt med lite sällskap! 
Och i helgen, lördag och söndag är det jobb som väntar för mamman.. Känns dock lite roligare nu när jag fått delegering och inte behöver vara så beroende av mina arbetskamrater, allt blir som lite mer självständigt på ett sätt nu. :)
Annars så har vi myst och tagit vardagen för vad den har varit och under tiden prinsessan sovit har pappan och mamman passat på att slå in och fixa hennes julkalender. :) Roligt, lite julstämning sitter ju aldrig fel!

Och på tisdag så ska jag för första gången hålla i ett ljusparty också, ska bli kul, kanske mest av att få träffa de flesta nära och kära och vänner som man sällan hittar tiden till att träffa annars mittemellan jobb och vardag. Så längtar faktiskt lite! Ska bli kul helt enkelt! 

Men lite bilder sen de senaste dagarna kan jag allt bjuda på innan ögonen stängs.








1 mamsen:

skriven

älskar er! puss o kramiz o jag VET hemlisen o är lika lycklig som er ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentera här: