Ännu en intervju..

.. Väntar på onsdag klockan tre. :) Ska nämligen träffa enhetschefen för LSS boendena här i Östersund, precis det jag söker och är ute efter i slutänden, det är ju därför som jag har pluggat. Som jag hoppas att det kommer att gå bra och att det sen kanske väntar mycket, mycket jobb! Självklart tänker jag inte lägga det jag redan "fått" åt sidan, men som jag sa till henne, den som erbjuder mest jobb och där jag kan få mest jobb sen också är ju självklart den jag kommer att lägga min energi på. Så återstår att se! Men spännande och pirrigt med en intervju jag verkligen vet att jag vill lyckas med! Återkommer när jag vet mer om detta.

Dagen idag har vi spenderat först med innelek och städning, sen gick vi ut på eftermiddagen och spenderade den ute i blåsten, vi besökte också skogen ovanför oss, Ammelie var mer än nöjd och tänkte absolut inte följa med in när det började bli sängdags..














Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer så att man själv kan gå och lägga sig, ögonen är väldigt tunga, men lägger jag mig för tidigt har jag en huvudvärk utan dess like imorgon och det uppskattas inte. Kanske ska ta en till kaffekopp innan och mysa ner mig lite till i soffan och fundera ut vad morgondagen har att bjuda på!?

Kommentera här: