Kåvepenin..

.. Djävulens påfund! Men jag förstår henne, det går inte med ord att förklara hur jäkla vidrigt det är! Så det är inte konstigt att det är stök och strul att få i henne det och att det kommer ut lika snabbt som in är inte heller konstigt, allt är bara förståeligt och jag lider verkligen med henne! <3 Men snart så är dessa fem dagar förbi!

Förövrigt så har jag nu premiär vabbat också, tog ut min absolut första VAB natten som var. Och har idag försökt så gott jag kunnat roa lilla sjuklingen, eftersom varken mat eller dryck är lättast att få i henne så är inte hon den som är piggast eller gladast heller. Men det är ju inte lätt att vara sjuk!

Annars är det bara bra, iaf med oss vuxna och fyrbenta. Kanske lite trötta med den uteblivna sömnen som har varit dessa dagar, men det kommer vi ikapp! 
Nu åter till att mysa och försöka få i henne lite vatten och kanske någon som helst näring, sen så var det den där medicinen igen.. 




Självklart att dockan också ska ha sig lite nässpray. :)


Kommentera här: