Uppdraget klart!

Har precis fått mitt senaste uppdrag rättat, blev ett B denna gång. :) Så nu tycker jag att jag är värd till en kväll i soffan med tända ljus och bara få vara innan sängen väntar. Imorgon är det ju firande av bästa gudmodern som står på schemat och med det utgång kanske. Ska bli riktigt roligt! :)

Så nu när detta uppdraget blev klart så är det bara sista uppdraget och provet kvar plus det muntliga, sen så är jag faktiskt helt klar!! Då är jag uskan Marielle! :D Visserligen så läser jag två kurser till bland annat teckenspråk för hörande också, men själva omvårdnadsprogrammet är jag då klar med, härligt!!

Men soffan skriker efter mig ;) trevlig kväll på er. :)
1 mamsen :

skriven

jätte jättestooor grattiskramiz min duktiga dotter =) önskar dig en riktigt superkul kväll med tjejkompisarna i morronkväll =) puss puss älskar er ♥ ♥ ♥

Kommentera här: