Denna spruta..

Här är vi inne på kväll/natt tre med 39 grader i feber, denna vaccinspruta ska då alltid ställa till det.. Jag som var helt säker på att hon skulle slippa feber denna gång, men precis vid dag 9 så kom det. Så har haft jobbiga läggningar, kvällar och nätter nu här dom senaste dagarna, men inte så konstigt med tanke på febern, lill stumpan! :( Så hoppas så innerligt på att det är sista natten nu, så både vi och gumman kan ta tillbaka lite missad sömn. 
Jobbigt när dom små är dålig, gör så ont att man själv inte kan ta över! Hon tog till och med och somna i famnen på mig tidigare idag och det var väldigt längesen ska jag lova er! Och eftersom jag inte hade hjärta till att väcka henne så fick hon sova i tio minuter och mamman passade på att mysa! <3





Älskade hjärtat mitt!

Annars är det så bra som det kan bli, jag pluggar och läser så ögonen står i kors. Och vi försöker göra allt som den lilla damen blir nöjd över, inte ens maten faller i smaken dessa dagar, tackar så innerligt för att välling finns och går ner.

Men lite egentid innan jag själv stupar i säng vore underbart!
1 Evl:

skriven

Stackars :( det är så jobbigt när de är dåliga. A-V fick magsjuka två dagar efter sprutan och sen feber 7 dagar efter. Hoppas hon mår bättre nu <3 Kramar!

Svar: Ja det är ju det.. :( Åh huvva, inte kul alls med denna spruta. Hon mår mycket bättre nu, tack vännen! <3
Marielle

Kommentera här: