Helgen!

Helgen bjöd på en massa trevliga stunder! Passade på att mysa och vara med Ammelie på fredagen, efter alla jobbarnätter (tiden med henne blir ju drastiskt mycket mindre då) måste man bara ta igen lite tid, vi myste, drack kaffe hos en vän, lekte ute, byggde pärlplatta och kollade på film. Hon fick bestämma dagen efter hur hon ville, visst la jag mig i om frukost, lunch och vila, men resten blev på hennes villkor. :) Och det märktes så väl att hon behövde den dagen hemma endast med mamma när hon hade varit på föris så många timmar dagarna innan, en ledig dag är värt så mycket när man vet hur trött och slut hon är efter en dag på föris. Ska bli skönt att ha henne ledig hela denna vecka, hon går endast någon timma imorgon medans jag har läkarbesöket och sen så på fredagen, resten av dagarna blir vi hemma, hon och jag! <3 

Lördagen spenderades med hela familjen på förmiddagen, efter lunch så fick hjärtat göra sig iordning och packa väskan sin för att åka till momman. :) Dom hade haft det jätte mysigt och jag har en tjej som kommer hem jätte glad med målade naglar igår, underbart! <3 
Och medans hon var hos momma så passade mamman och pappan på att ha fest, trevligt och underbart folk kom och kvällen kan inte ha blivit bättre, tack alla inblandade! <3
Söndag hade vi fika för dom som inte kom på festen, tårta, kakor och krämbullar bjöds det på. Mamman fick nya springskor, blommor, lotter, snusdosor, skämtsak, halsband och örhängen. Också en väldigt lugn och trevlig dag. Vi fick också tid till att åka och fira Elias. :) Så det blev tårta två gånger om, men vad gör väl det!?
Med andra ord en helt underbar helg!
















1 mamsen:

skriven

Tack så hemskt mycket för att jag får låna lill ♥ hon berikar min tid så mycket o jag får ingen tid att fundera på jobbiga saker när jag har henne=) sen har vi ju så jäkla skoj när vi är tillsammans =) minns så väl min egen barndom när jag fick vara hos min älskade morfar på somrarna...puss puss älskar er alla ♥ ♥ ♥

2 Evl:

skriven

Vilken härlig dag. Det känns som om de bästa dagarna är de då man bara tar det lugnt och gör det som faller en (eller barnet) in :) Kramar <3

Svar: Ja där håller jag helt med dig! :) Inga som helst måsten utan bara att vara.
Kramar <3
Marielle

Kommentera här: